Vásárolj egy nem akciós automata karórát 150.000Ft felett és megajándékozunk egy 50.000Ft értékű óraforgatóval!

    Kérdése van? Hívjon minket!

   +36304747111 / +36203540551

            Élő ügyfélszolgálat:

Hétfőtől-Péntekig 8.00-16.45-ig

Extra szolgáltatásaink

Door to Door szerviz

Door to Door szerviz

Door to Door szerviz az ötcsillagos biztonság és kényelem csak regisztrált VIP vásárlóknak! Ez tiszta amerika! Hogyan működik, és mi kell a tagsághoz? Klikk és máris láthatod.

Kiemelt garanciális szolgáltatásunk keretében, igénybe veheti különleges door to door szerviz szolgáltatásunkat. De mi is az a Door to Door szerviz? A válasz egyszerű. A Door to Door a legkényelmesebb szervizszolgáltatás a világon. Magyarországon, még nem elterjedt. Webáruházunk az egész ország területén értékesít órákat, ékszereket és kiegészítőket. Ennek kapcsán felmerült a kérdés, mi van akkor, ha az ország másik felében értékesített termék meghibásodik és javítani kell. Hogyan jut el a termék a szervizbe és hogyan jut vissza a szervizből a tulajdonosához. Ennek kapcsán jutottunk el a Door to Door szervizig. A Door to Door természetesen az Amerikai Egyesült Államokból ered, hiszen az amerikaiaknak a kényelem a legfontosabb érték és persze az idő pénz. Senki nem szeret utazgatni a szervizbe, vagy visszavinni a terméket az üzletbe ahol vette. A problémára a megoldás a Door to Door szerviz.

A működése egyszerű. Amennyiben a megvásárolt termék a garanciális idő alatt meghibásodik a tulajdonosnak nincs más dolga, mint felkeresi webáruházunk reklamációkezelés menüpontját, ahol bejelentheti a hibát és kérheti a szervizbe szállítást és a kijavítást. A bejelentés után webáruházunk egy futárt küld a termékért és visszaszállítja a szervizünkbe. A javítás, vagy csere után (ez függ a meghibásodás jellegétől) a kijavított vagy kicserélt terméket a vásárló címére visszaszállítja.
A bejelentésben megadott adatokkal a rendszer generál egy munkalapot, amelyen szerepel a szintén a rendszer által generált GLS fuvarlevél szám is. Így azonosítjuk az adott bejelentést és a szállítandó csomagot. A generált munkalapot digitális formátumban e-mail-en keresztül eljuttatjuk az illetékes szervizbe, így jelezzük, hogy hamarosan érkezik egy javítandó termék. A meghibásodott terméket a GLS futár felveszi a vásárlótól az általa megadott címen és átszállítja az illetékes szervizbe. A szerviz a dokumentumok alapján (garanciális munkalap, csomagszám) párosítja a termékeket a munkalappal és elvégzi a szükséges javítást. Amikor a javítás elkészül azt jelzi számunkra. Mi ismét rendelünk egy GLS futárt és a szervizből rövid idő alatt visszaszállítjuk a megjavított terméket a tulajdonosának. A megjegyzés rovatba írja be, hogy milyen címen vehetjük fel a csomagot. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagolja be és lezárt dobozban adja át a futárnak. A csomagszállító címe a futárnál lesz a csomagfelvételkor.

Ugye milyen egyszerű és kényelmes? Tiszta Amerika :)

Miért a legjobb szolgálatás a Door to Door?

  • A vásárlót semmilyen költség nem terheli
  • Nem kell azon gondolkodni, hogy hol van a garanciális szerviz
  • Nem kell a zsúfolt forgalomban, a dugóban vesztegetni a drága időt
  • Az elkészült termékért sem kell érte menni, hiszen azt a szerviz visszaküldi a vásárlónak
  • A legyorsabb a javítás, hiszen a bejelentés másnapján már a szervizbe kerül a termék
  • Ajándékozáskor a legjobb megoldás, hiszen a megajándékozottnak a garancia érvényesítésekor nincs szükség a számlára, csak a garanciafüzetre, így az érték anonim marad.

Egyszóval fő a kényelem, a hagyományos szervizelés és a velejáró rengeteg kellemetlenség már a múlté.
A Door to Door szerviz az alábbi óra márkák vásárlása esetén vehető igénybe az alábbi feltételek mellett:
Vásárlási érték termékenként minimum 30.000.- forint.

Márkák:

SEIKO | ROAMER | DOXA | CITIZEN | ZEPPELIN | VOSTOK | JUNKERS | FESTINA | MASERATI | BERING | CASIO EDIFFICE EXCUSIVE | CASIO G-SHOCK | MICHAEL KORS | CALVIN KLEIN | HUGO BOSS